
1. Jeżeli budujecie kopalnie spice, dobrze jest zarówno budować fabrykę termosolarną gdyż mimo poboru spice to kopalnia bd miała własny system zasilania, co przyda się jeśli niebd chcieli obciążać elektrowni fuzyjnej...
2. Im mniejsza temperatura planety tym większe wydobycie spice.
3. Ogniwo słoneczne to tylko mięso armatnie, nie warto inwestować.
4. Zawsze lepiej mieć kopalnie żelaza o 2-4 poziomy wyżej od pieca hutniczego:)
5. 2500 pogromców jest słabsze od 5000 owieczek (skróty w innym poście)
6. By nie zostać ograbionym i zaatakowanym przez innych, oraz by straty były minimalne, najlepiej przejść w tryb bezpiecznego lotu (np: droga z 0:0:1 do 0:0:2 trwa powiedzmy 10 min przy 100% zużycia paliwa, a przy 10% trwa około 3h), wiec jeśli wiecie ze nie bd was np: 5-6h przy kompie, a macie dużą flote to wyślijcie ją na bezpieczny lot na 3-3,5h do miejsca o współrzędnych X:X:X to ona wróci po 6-7h, to sposób na uratowanie nie tylko floty ale też surkowców.
Offline